Kupnja kotača za skutere
Svaki kotač treba 2x ležajeva i 1x distancer da bi funkcionirao.
Kotači su izrađeni od različitih materijala, dimenzija, tvrdoće, profila i različitih jezgri.
Ilustracija vam pokazuje što je što.
Jezgre
- Masivna jezgra. Masivna jezgra za maksimalnu izdržljivost.
- Jezgra s rupama. Jezgra s rupama i izrezima. Čini kotač laganim, ali i slabijim!
- Šuplja jezgra. Šuplja unutrašnjost za laganu težinu, dok još uvijek održava snagu. (Nije tako jaka kao masivna jezgra)
- Plastična jezgra, nije prikazana. Plastične jezgre ne traju dugo i malo su fleksibilne.
- Saćasta jezgra, nije prikazana. Isti princip kao i šuplja jezgra, ali je još lakša zahvaljujući perforiranim rupama.
Profili
- Ravni profil (ravan profil koji daje snagu gumi i maksimalno prianjanje)
- Uži profil (uži profil vam daje brzinu)
Tvrdoća
- Skala durometra ide od 0-100a, gdje je 100a najtvrđa. Većina kotača za skutere su 85a.
- Tvrdi kotači traju duže, klizaviji su, ali su i brži!
- Meki kotači se brže troše, ali imaju dobro prianjanje, izvrsni su za parkove i unutarnju upotrebu.
- Nisu svi proizvođači informirani o tvrdoći kotača, tada ih jednostavno isprobajte.
Ugradnja ležajeva u kotač
- Može biti teško instalirati ležajeve u kotač, napravili smo video vodič za Ugradnja ležajeva u kotač skutera s metalnom jezgrom ovdje.
Savjeti
- Uvijek instalirajte ležajeve tako da su 100% poravnati s centrom, inače će i ležajevi i centar kotača biti oštećeni.
- Udarac kotača ili ležajeva čekićem tijekom instalacije poništava jamstvo i pravo na reklamaciju artikla.
- Neki kotači s ravnim profilom neće stati u prednje vilice s šiljastim profilom.
- Uvijek zamijenite svoje kotače kada se istroše, radi vlastite sigurnosti, ali i kako ne biste uništili Flex fender kočnicu!
Reklamacija ili trošenje?
Kotači koji su proizvedeni za izvođenje trikova često su izloženi ekstremnom pritisku i stoga, kao i svi drugi kotači, imaju ograničenu izdržljivost.
Svakim vježbanjem trikova poput tail whip-a ili 360, slijećete bočno, što je teško za kotače. Ako se to ponavlja mnogo puta, materijal kotača može puknuti ili se dijelovi mogu otkinuti.
Pa kako odlučiti, može li to biti slučaj za reklamaciju ili je slomljeno zbog upotrebe?
Ravne točke
Ako jako kočite na skuteru i blokirate kočnicu tako da je kotač pritisnut uz asfalt, dok vozite, blokirajući stražnji kotač, može se stvoriti takozvana "ravna točka". Ravna točka stvara ravnu liniju u zavoju kotača i čini vožnju neravnom.
"Ravna točka" nije proizvodna greška i neće biti pokrivena standardnim jamstvom. Razlog za "ravnu točku" je (pogrešna) upotreba skutera, jer nijedan kotač nije tvrđi od asfalta.
Dehub
Dolje vidite sliku dva kotača. Lijevi kotač, koji je razumno nov, pokazuje manje od 30% trošenja i potpuno novi kotač (desni kotač).
Ako kotač izgleda razumno nov s manje od 30% trošenja, a uretan se jasno odvojio od glavčine, tada može postojati proizvodna greška kao što je prikazano na slici ispod:
Ako kotač pokazuje više od 40% trošenja i uretan je otkinut ili slomljen, ali još uvijek pričvršćen za glavčinu, tada često nije proizvodna greška.
Ako mislite da postoji proizvodna greška na vašem artiklu, provjerite naš vodič za reklamacije kako biste vidjeli koje informacije nam trebate poslati kako bismo započeli reklamaciju.
Vratite se na Sastavljanje prilagođenog trik skutera
Vratite se na Objašnjenje trik skutera ovdje.