Kupnja kočnice za skuter
Kočnica je dizajnirana da vas uspori ili izbjegne nesreću.
Nježno pritisnite kočnicu dok se naginjete unatrag na skuteru za optimalnu snagu kočenja.
Nikada ne blokirajte kotač/kočnicu na skuteru, to će rezultirati slabom snagom kočenja i stvoriti ravne točke na vašem kotaču, bez obzira na marku ili kvalitetu kotača koji vozite.
Ilustracija ispod prikazuje 2 najčešće korištene kočnice.
- Opružna kočnica je montirana na pričvršćeni vijak, koji je zatim pričvršćen za palubu. Opruga na vijaku osigurava da kočnica pokazuje prema gore i dalje od palube.
- Flex fender kočnica je duga metalna ploča koja je unaprijed savijena kako bi odgovarala kotaču. Obično je pričvršćena za palubu s jednim ili više vijaka. Pritiskom na metalnu ploču cijela će se ploča saviti prema kotaču.
Obje vrste kočnica su napravljene za kotače od 100 mm i 110 mm, to je obično navedeno u detaljima proizvoda.
Savjeti:
- Nikada ne blokirajte kočnicu (Kako biste izbjegli ravne točke, ravna točka čini da vaš kotač skače)
- Opružne kočnice imaju više dijelova i često se smatraju bučnijima od flex fender kočnica.
- Flex fender kočnice obično imaju kraći vijek trajanja zbog dizajna.
- Nije moguće postići potpuno bešumnu kočnicu na duže vrijeme.
- Kotači od 110 mm neće odgovarati kočnicama od 100 mm.
- Kotači od 100 mm će odgovarati i funkcionirati pod kočnicom od 110 mm.
- Nisu sve kočnice prikladne za sve palube. (Koristite istu marku i tip)
- Flex fender kočnice se mogu lako slomiti ako je kotač istrošen, jer ploča mora putovati duže da bi ga dosegla. Uvijek zamijenite kotače prije nego što se potpuno istroše!
U ovom videu pokazujemo kako montirati flex fender kočnicu na vašu palubu:
Vratite se na Sastavljanje prilagođenog trik skutera
Vratite se na Objašnjenje stunt skutera