Uvjeti poslovanja
Ovi uvjeti i odredbe primjenjuju se na sve narudžbe napravljene putem skatepro.hr
Dostava
Nudimo dostavu s: GLS
Vrijeme dostave ovisi o odabranoj metodi dostave i dostupnosti proizvoda. Procijenjeno vrijeme dostave bit će prikazano kada odaberete opciju dostave.
Ako je roba oštećena tijekom dostave, kontaktirajte nas što je prije moguće: email@skatepro.hr. Molimo priložite nekoliko slika na kojima se jasno vidi oštećenje.
Plaćanja
Možete platiti s:
- ApplePay
- Google Pay
- Kreditna kartica / debitna kartica
- PayPal
Iznos će biti skinut s vaše kartice kada narudžba bude poslana. Ako koristite debitnu karticu, iznos će biti rezerviran na vašem računu prema uvjetima primjenjivim na vašu karticu dok ne prihvatimo ili odbijemo plaćanje.
Ako odaberete način plaćanja koji nudi odgođeno plaćanje ili plaćanje na rate, novac će biti skinut u skladu s primjenjivim uvjetima odabranog načina plaćanja.
Informacije o načinima plaćanja
Pravo na odustanak
Prema europskom zakonodavstvu o zaštiti potrošača, kupci imaju pravo otkazati kupoprodajni ugovor iz bilo kojeg razloga unutar 14 dana od primitka robe. Zatim imate dodatnih 14 dana za povrat robe.
SkatePro vam nudi mogućnost povrata robe do 365 dana nakon primitka.
Stanje vraćene robe
Kao kupac, imate pravo pregledati proizvod kao što biste to učinili u fizičkoj trgovini bez utjecaja na vaše pravo na otkazivanje kupnje. Bit ćete odgovorni za bilo kakvo smanjenje vrijednosti proizvoda zbog vašeg pregleda, i nije vam dopušteno koristiti proizvod na otvorenom.
Morate vratiti predmet u originalnom pakiranju. Pakiranje može biti otvoreno, ali ne i uništeno. Ako pakiranje nedostaje ili je oštećeno, to može predstavljati smanjenje vrijednosti za koje ćete biti odgovorni.
Predmet mora biti sigurno zapakiran kada ga vraćate. Vi ste odgovorni za stanje paketa/robe dok ih ne primimo. Savjetujemo vam da sačuvate poštansku potvrdu i broj za praćenje.
Iznimke od prava na odustajanje
Ne postoji pravo na odustajanje pri kupnji:
- Prilagođenih proizvoda poput skija s montiranim vezovima, ili prilagođenih skutera, skateboarda i BMX bicikala.
- Usluga kao što su montaža skutera ili oštrenje klizaljki
Kako ostvariti pravo na odustajanje
Predmeti se mogu vratiti na sljedeće načine:
- Koristite naš online sustav za povrat (preporučeno)
- Koristite standardni obrazac za povrat na dnu ove stranice
- Posjetite našu trgovinu
Preporučujemo korištenje našeg online sustava za povrat jer je to najlakša metoda. Ovdje imate mogućnost koristiti našu uslugu povratne dostave.
Bez obzira na metodu povratne dostave, vaša je odgovornost osigurati da se predmet vrati nama u istom stanju u kojem ste ga primili.
Adresa za povrat: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup
Paket mora biti poslan izravno na ovu adresu. Paketi dostavljeni u paketne trgovine neće biti preuzeti.
Troškovi povrata
Ako odustanete od kupnje, odgovorni ste za troškove povratne dostave.
Povrat novca
Povrat ćemo izvršiti putem istog načina plaćanja koji ste koristili prilikom narudžbe, osim ako nismo postigli poseban dogovor za nešto drugo.
Ako ste platili poklon karticom, iznos će biti pripisan na vaš SkatePro račun za buduće kupnje. Ako ste dio narudžbe platili poklon karticom, dio plaćen poklon karticom bit će vraćen na vaš SkatePro račun. Preostali iznos bit će vraćen na način plaćanja koji ste koristili prilikom plaćanja narudžbe.
Povrat ćemo izvršiti unutar 14 dana od primitka vraćene robe ili dokaza da je roba poslana. Možemo zadržati uplatu dok ne primimo vraćenu robu ili dok ne pružite dokaz da je roba vraćena. Ovo ovisi o tome što se dogodi prvo.
Ako se predomislite u vezi kupnje, morate nas obavijestiti unutar 14 dana i vratiti robu unutar daljnjih 14 dana za puni povrat, uključujući dostavu. Međutim, primjenjuju se sljedeće iznimke:
- Vratit ćemo samo trošak dostave jednak najjeftinijoj metodi dostave. Bilo koji dodatni trošak dostave zbog odabira druge metode dostave neće biti vraćen.
- Nećemo vratiti trošak dostave u slučajevima kada ste naručili više proizvoda i samo se predomislili u vezi dijela kupnje
Reklamacije
Ako želite reklamirati proizvod, preporučujemo da kontaktirate SkatePro prije nego što vratite proizvod - u mnogim slučajevima ćemo moći pronaći rješenje gdje nećete morati vratiti proizvod nama.
Ako otkrijete oštećenja na proizvodu koja su se dogodila tijekom transporta, kontaktirajte nas što je prije moguće, jer prijevozničke tvrtke obično nude samo 5-dnevno jamstvo. Ne zaboravite priložiti fotografije koje jasno pokazuju oštećenje na paketu i robi.
Što je valjana reklamacija?
Imate pravo na reklamaciju u slučajevima kada ste primili proizvod koji je bio slomljen ili neispravan. Možete zatražiti povrat novca ako proizvod ima materijalni ili proizvodni nedostatak ili ako ste bili pogrešno informirani o proizvodu.
Primjeri reklamacija koje će biti odbijene uključuju, ali nisu ograničene na:
- Oštećenja zbog normalnog trošenja
- Oštećenja nastala zbog nepravilne ili neodgovarajuće upotrebe proizvoda
- Oštećenja nastala zbog modifikacija koje nisu predviđene od strane proizvođača
- Oštećenja nastala zbog neodržavanja proizvoda u skladu s korisničkim priručnikom proizvođača
SkatePro ne nudi nikakvo neovisno jamstvo. Reklamacije koje spadaju u okvir jamstva koje je dao proizvođač mogu se podnijeti samo proizvođaču koji je dao jamstvo.
Rokovi
Imate pravo reklamirati nedostatke na proizvodu do 24 mjeseca nakon primitka. Ako otkrijete nedostatak, morate nas kontaktirati u razumnom roku. Ako nas kontaktirate u roku od 2 mjeseca od otkrivanja kvara, vaša reklamacija je pravovremena ako je u roku od 24 mjeseca.
Kako podnijeti reklamaciju
Moramo pregledati proizvod kako bismo procijenili je li reklamacija opravdana.
Preporučujemo da započnete kontaktiranjem nas na email@skatepro.hr. Molimo uključite slike i detaljan opis problema, gdje također objašnjavate kako je problem nastao.
Ako je reklamacija odobrena, možemo odlučiti popraviti ili zamijeniti predmet. U nekim slučajevima ponudit ćemo smanjenje cijene ili povrat pune cijene proizvoda.
Napominjemo da
- Pokrivamo troškove dostave samo ako je reklamacija odobrena.
- Ako sami organizirate povrat, molimo vas da sačuvate broj za praćenje i potvrdu. Pokrit ćemo samo iznos koji odgovara najjeftinijoj metodi dostave.
Ako trebamo pregledati predmet, molimo pošaljite ga na: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup
Poklon bonovi
Poklon bonovi vrijede 3 godine od datuma izdavanja. Neiskorišteni iznos bit će dodan na vaš SkatePro kredit za buduću upotrebu. Neiskorišteni iznos može se zatražiti do 1 godine nakon isteka roka valjanosti.
Žalbe
Ako želite podnijeti žalbu na svoju kupnju, molimo kontaktirajte nas na email@skatepro.hr ili +44 33 00270 202
Ako ne možete pronaći rješenje s nama, možete poslati žalbu Europskoj komisiji za online rješavanje sporova (online portal za žalbe) ako živite u zemlji EU-a osim Danske.
Kontaktirajte nas
Ako imate bilo kakva pitanja u vezi naših uvjeta i odredbi, ili ako imate bilo kakva druga pitanja u vezi SkatePro-a, slobodno nas kontaktirajte:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.hr
+44 33 00270 202
PDV broj: DK28853866
We are no longer registered for VAT in Hrvatska, but are instead declaring and paying VAT through the OSS scheme in Danska. You can find more information about this on the EU website. You can find information about our company registry here: CVR
Dodatak: Standardni obrazac za odustajanje
Ovaj obrazac treba biti ispunjen i vraćen samo ako ostvarujete svoje pravo na odustajanje. Može se poslati e-poštom ili uključiti u paket kada vraćate robu.
"Za SkatePro ApS
Želim ostvariti svoje pravo na odustajanje u vezi s mojim kupoprodajnim ugovorom za sljedeće proizvode naručene (unesite datum) / primljene (unesite datum): (unesite naziv proizvoda). S poštovanjem (Unesite ime kupca, adresu, broj narudžbe, potpis, datum)"